Vegueria del Penedès

SITGES

Centenars de zombis desfilen a Sitges


VD

12-10-2008 18:37

Sang i més sang. Centenars de persones caracteritzades de zombi s'han reunit a Sitges en la convocatòria realitzada per la 41 edició del Festival Internacional de Cinema de Catalunya

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Caps tallats, ganivets clavats, ferides, carn espellada i ulls que sortien de les òrbites. Mai millor dit, Sitges es va convertir en una autèntica passarel·la de morts vivents que a més grunyien, gemegaven i es queixaven.

La concentració de morts vivents era per a celebrar el 40 aniversari de la mítica cinta La nit dels morts vivents, de George A. Romero. El director americà va suspendre la visita que tenia programada a Sitges per complicacions en el rodatge del seu nou treball. A pesar de l'absència de Romero, hi havia representació d'aquesta cinta clàssica del gènere. Hill Hinzman, el primer zombi de la història que apareix en la pel·lícula de Romero, va passejar pels carrers de Sitges caracteritzat de forma impecable, amb les dents negres, el rostre gris i un vestit negre que encara que a primera fila semblava nou, una segona mirada descobria teranyines, talls i descosits.

Després de la concentració a l'Espai Brigadoon del Festival (Edifici Miramar), on la gent es va maquillar, la rúa de morts vivents es va desplaçar cap al Passeig de la Ribera, on a la nit van actuar els grups Motorxombis, Eyaculación Post Mortem, Dulcamara, Secret Army, Els Brioles i Els Tiki Phantoms.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.