Vegueria del Penedès

SITGES

Les obres de vianalització del nucli antic deixen al descobert una antiga sitja


VD

12-10-2008 18:44

Un arqueòleg de la Generalitat n’està estudiant les característiques

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Un arqueòleg de la Direcció General de Patrimoni de la Generalitat de Catalunya es va desplaçar a la zona per supervisar les operacions.

En pocs dies es coneixerà el contingut de l'estudi que aquesta Direcció General està elaborant sobre la troballa.

Pel que s'ha pogut esbrinar, aquest tipus de construccions datades entre els segles XVI i XVII, que consistien en un forat excavat a terra sense cap tipus de revestiment que es tapava amb una llosa de pedra, es feien servir per emmagatzemar el gra. Quan aquests magatzems quedaven en desús, es reomplien amb àrids o pedres (en aquest cas, estava reomplert amb runes provinents d'algun enderroc).

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.