PUBLICITAT
CUBELLES
23-10-2008 23:07
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
El cinema Mediterrani acollirà una nova audiència pública el proper dimecres 29 d’octubre a les 19h. Novament l’equip de Govern presentarà públicament el pressupost general de la Corporació per a l’exercici del 2009, tal i com ja es va fer ara fa un any amb els pressupostos del 2008. Aquesta audiència pública comptarà amb les ponències del regidor d’Hisenda, Xavier Grau; el segon Tinent d’Alcalde, Joan A. Rodríguez Serra; el primer Tinent d’Alcalde, Joan Albet; i l’Alcaldessa de Cubelles, M. Lluïsa Romero; i novament estarà moderada per la cap de l’Oficina Participació i Informació Ciutadana (OPIC), Inés Moreno.
Aquesta audiència donarà els detalls de les inversions immediates de la Corporació, els tributs municipals, la despesa als serveis públics i la nova política de recaptació municipal. S’exposaran les propostes de partides pressupostàries i els projectes més importants als que s’adrecen. Es podrà seguir en directe a través de Ràdio Cubelles (107.5 fm) i a través d’Internet a www.radiocubelles.cat.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT