PUBLICITAT
COMARCA
23-10-2008 23:26
El passat divendres 17 d’octubre l’àrea de Serveis Socials i Sanitat del Consell Comarcal del Garraf va realitzar una xerrada informativa sobre el col·lectiu rom (gitanos romanesos), organitzada per l’Equip d’Infància i Adolescencia (EAIA) en col·laboració amb el Casal dels Infants del Raval.
Yolanda Fabregat, coordinadora del Centre de Dia per Dones Romaneses, ha exposat com es pot intervenir i treballar amb el col·lectiu rom i provocar canvis en la seva integració social a partir d’entendre i respectar la seva història. També ha destacat com a partir d’una relació de confiança amb el professional es poden aconseguir avanços com l’escolarització dels menors, formació i accés al món del treball.
L’acte ha comptat amb l’assistència de 25 professionals provinents de l’àmbit social, sanitari i educatiu, que per la seva tasca tenen contacte amb aquest col·lectiu.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT