CUBELLES
26-10-2008 9:48
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
L’acte, organitzat per l’Ajuntament de Cubelles i el Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya, comptarà amb una presentació científica a càrrec dels autors del llibre. M. Eulàlia Barrasetas i Dunjó, coordinadora de la publicació, s’ocuparà de comentar el jaciment i els resultats dels treballs realitzats.
El llibre és una publicació tècnica que s’inclou amb el número 18 dins la col·lecció que edita el Servei d’Arqueologia i Paleontologia del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació, amb la voluntat de difondre els resultats dels treballs arqueològics que es porten a terme a Catalunya.
PUBLICITAT
PUBLICITAT