PUBLICITAT
SITGES
30-10-2008 23:51
Ja fa dos anys que l'Escola Municipal de Música Montserrat Almirall està en funcionament i per celebrar aquest aniversari, els responsables del centre van organitzar una festa per commemorar aquesta efemèride, que segons els organitzadors, va entusiasmar al públic assistent. En aquesta celebració hi va assistir l'alcalde de Sitges, Jordi Baijet, el regidor d'Educació, Javier Fernández i els alumnes i amics de l'Escola.
Després de fer un brindis per celebrar aquest segon aiversari els assitents a l'acte van poder gaudir de l'actuació que el grup Atrapasons va oferir. El públic va demanar una segona actuació d'aquest grup per una propera ocasió, ja que va agradar molt. L'Escola Municipal de Música continua amb les mateixes ganes de fer arribar l'educació musical al màxim nombre de persones de totes les edats i condicions que al principi.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT