DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CANYELLES

S’inicien els treballs de neteja forestal a Canyelles


VD

02-11-2008 20:20

La finalitat és la creació de franges de protecció contra els incendis

Es preveu que els treballs finalitzin a inicis del 2009, per la qual cosa, totes les urbanitzacions del territori estaran ja provistes de les franges perimetrals pertinents. En els propers anys, els treballs aniran dirigits únicament al manteniment de la neteja forestal.

En aquesta tercera fase s’està construint una franja d’una hectàrea a Selva Meravelles i una altra de 4,4 a Les Palmeres, una extensió que permetrà deixar pràcticament enllestides aquestes dues urbanitzacions. L’últim petit tram, però, s’acabarà a inicis del 2009. A més, en una setmana s’iniciaran també els treballs en l’últim tram de 3,4Ha que quedava pendent a la urbanització de Daltamr.

En els darrers anys, les franges perimetrals construïdes a la resta d’urbanitzacions han suposat uns costos anuals per a l’Ajuntament entre 50.000 i 60.000 euros, una xifra que al 2008 s’ha reduït fins als 35.500 euros ja que la major part del treball s’havia realitzat amb anterioritat. Enguany, l’Ajuntament ha comptat amb una subvenció del 30% del total de la despesa.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.