DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CUBELLES

Inauguració del Centre d’Atenció Primària de Cubelles


VD

03-11-2008 22:47

Es tracta d’un edifici de dues plantes de 1.737,6 m2 on estaran ubicats els professionals de l’Equip d’Atenció Primària Cubelles-Cunit

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

La construcció del Centre de Salut de Cubelles es va iniciar l’any 2006 després que l’empresa pública de la Generalitat de Catalunya, GISA, adjudiqués les obres a la constructora Tiferca S.A. L’import total de la inversió (obra i equipament) ha estat de 3.046.600 €.

El CAP Cubelles compta amb els serveis de medicina de família, pediatria, infermeria, odontologia, ginecologia, llevadores, treball social i Atenció Continuada i urgent.

La primera planta de l’edifici centralitza l’àrea destinada a treball social, la sala d’educació sanitària, els despatxos de direcció i dependències comuns com la biblioteca, sales de reunions i sales de descans dels professionals.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.