PUBLICITAT
HOQUEI PATINS
03-12-2008 15:56
Per si no ni havia prou amb el tema de la sanció a Lluís Gil, ara tenim sobre la taula una guerra oberta entre el Shum Maçanet i l’Igualada com a conseqüència dels incidents que es van produir a Maçanet al final del partit entre ambdós Clubs, segons es recull en diferents mitjans de comunicació
Desprès de la sanció econòmica al club gironí (més de 2.000 Euros) i de la que es va aplicar al porter suplent Igualada (tres partits) per enfrontar-se al públic, ara hi ha creuament d’acusacions, entre las que destaquem les que afecten directament a l’entrenador Joan Carles i a una, realment sorprenent com es la de acusar als igualadins de orinar sobre l’escut del Shum. Aquest suposat acte, està considerat pel Shum quasi quasi com “delicte de lesa majestat” per la reacció que hi ha hagut.
No te desperdici la noticia de la web del shumm - www.shummassanet.com- en l' apartat noticies del 1 de desembre, explicant la seva versió dels fets.
Que cadascú pensi el que vulgui, però davant de la situació de crisi econòmica que afecta a l’hoquei – i que és molt greu- aquestes “criaturades” sobren. És la nostra opinió, tot hi entenen l’emprenyament momentani que pogués haver-hi.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT