DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

COMARCA

El Consell Comarcal del Garraf ha emès 564 certificats digitals aquest any


VD

04-12-2008 19:25

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Amb aquesta eina, que actualment es lliura en un clauer USB, es poden realitzar tràmits tant de l'administració central com de la Generalitat i els ens locals. Pagaments de tributs, consultes de la vida laboral, declaracions de renda o signatures de correus, documents electrònics i formularis web són algunes de les gestions que es poden fer a través del certificat digital, que garanteix la identitat de les persones a internet.

Per a obtenir el certificat s'ha de sol·licitar cita prèvia al Consell Comarcal, única entitat del Garraf que ho emet. Es recomana omplir abans un formulari amb les seves dades personals que està disponible al web: https://www.idcat.cat i aportar una fotocòpia, a una cara, de la documentació identificativa (DNI / NIE) i el document original vigent.

Aquest servei s'ofereix al Consell Comarcal des de l'any 2006 com a part de la seva aposta per garantir la incorporació dels ciutadans i ciutadanes a les noves tecnologies arreu del territori, d'una manera justa, igualitària i equilibrada. Dins d'aquest compromís, actualment s'hi està treballant per a facilitar a la població de la comarca, en un futur, l'accés telemàtic a els tràmits d'alguns dels serveis del Consell com instàncies, queixes, sol·licituds de beques i d'ajuts de lloguer.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.