DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

LLIBRES

La nit de Reis d'en Pau, de Juanolo


El Cep i la Nansa

16-12-2008 13:00

Un nou gínjol a Vilanova

ginjoler 5

El Cep i la Nansa edicions, presenta el cinquè títol de la col·lecció Ginjoler (contes infantils adaptats a la Llengua de Signes Catalana).

Serà el dimarts, 23 de desembre de 2008, a les 12h. a la Biblioteca Armand Cardona Torrandell.

Susana Peix i Víctor Capdet, intepretaran el conte.Una sessió apte per a tots els públics.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.