DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SANT PERE DE RIBES

Es presenta una nova entitat de joves


VD

08-01-2009 23:44

Joventut en Acció vol promoure projectes d’intercanvis Europeus

Ahir es va presentar a l’ajuntament de Sant Pere de Ribes la nova entitat Joventut en Acció, la qual vol promoure projectes d’intercanvis Europeus. En aquests moments estan treballant amb un projecte per acollir a joves de tres països: Turquia, Lituania i Kosovo, els quals es volen convidar per tal que puguin viure la Festa Major de Sant Pere. Està en procés de preparació tota la documentació per enviar a la Generalitat de Catalunya per tal de poder rebre una subvenció.

D’altra banda, amb aquesta mateixa entitat s’està duent a terme una prova pilot d’aules d’estudi per tal d’oferir a joves de franges d’edat compreses entre els 18 i 25 anys. De moment està ubicat a l’Escorxador, la voluntat es que estigui al Local Jove. Els horaris que s’estan cobrin principalment ara es de 21h a 01 de la matinada, es vol ampliar als migdies en dades concretes al llarg de l’any, sobre tot en èpoques d’exàmens.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.