Preferent: CTT Ateneu 3 CTT Vilanova 4 Segona: CTT Vilanova 4 CTT La Pobla de Lillet 0
Lequip de preferent del CTT Vilanova va sumar una agònica victòria a Sant Joan Despí, al superar per 3-4 a lAteneu. Molt bon partit de Jordi Cepero, que va sumar els seus dos punts i el del doble fent parella amb Francesc Conde. Però Pere Blanco cedia en un individual i Francesc Conde en els seus dos punts, per tant el partit sempatava 3-3. Tot quedava pendent de lúltim individual, on Pere Blanco superava al local Serraima, en un partit ple de nervis, per 12-10 en el joc decisiu i després daixecar una bola de partit en contra. El Vilanova manté així la segona posició a la taula.
A segona important i contundent victòria. Lequip format per Jordi Martínez, Genís Doménech i Gerard Llobet no va tenir problemes per guanyar tots els seus encontres i superar per 4-0 a La Pobla de Lillet, un rival directe en la lluita per evitar el descens. Queden 4 partits i les opcions de permanència estan ara a labast del Vilanova.
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.