PUBLICITAT
CINEMA
25-01-2009 19:45
El divendres 30 de gener, a les 19 hores, tindrà lloc a la Biblioteca Municipal Armand Cardona Torrandell, l'estrena del curtmetratge "Tijeras" la presentació del qual anirà a càrrec del seu autor, José Luís Algar, i de Nacho Corredor.
"Quartet lèsbic dramàtic i còmic" aquesta es la premissa de "Tijeras". La història de com quatre noies molt diferents unides per l'amor i la passió portada a l'extrem. A cavall entre la comèdia i el drama, el vodevil i el musical, Tijeras intenta ser una caricatura (des de el respecte) del mon lèsbic i de com les coses no son el que semblen.
La reestrena de Tijeras es farà el 18 de febrer a les 21.30 hortes, a la Cova de les Cultures de Barcelona.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT