PUBLICITAT
CANYELLES
29-01-2009 21:48
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El passat 19 de gener, en sessió de Ple extraordinari, l’Ajuntament de Canyelles va aprovar els projectes d’inversió en obres pública pel 2009 amb càrrec al FEIL (Fons Estatal d’Inversió Local) –per valor de 669.000 euros-, i el projecte “Canyelles: nucli comercial” dins el programa FEDER (Fons Europeu de Desenvolupament Regional), pel qual s’espera obtenir el finançament del 50% del projecte, és a dir, 180.000 euros.
Els projectes en el marc del FEIL van ser aprovats per tots els partits polítics excepte l’abstenció d’ERC, i el FEDER va ser aprovat amb els vots de l’equip de Govern (PSC-CiU-ICV), tot i la votació en contra per part d’ERC i l’abstenció del PP.
Amb la conformitat de la majoria del Ple, l’Ajuntament de Canyelles ha passat a presentat a la Diputació de Barcelona tots els projectes d’inversió per tal d’iniciar la seva tramitació. El govern estima que en poques setmanes ja estaran en disposició de saber si els projectes han estat aprovats.
PUBLICITAT
PUBLICITAT