DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

El Garraf present a FITUR 2009


VD

05-02-2009 21:16

En el marc de la Fira Internacional de Turisme de Madrid (FITUR), la oferta de la comarca del Garraf va ser-hi representada sota el paraigües de Turisme de Catalunya

Aquesta fira d’una banda, ofereix l’oportunitat als professionals del sector d’obtenir informació sobre les novetats de l’oferta turística de les destinacions i establir contactes amb d’altres professionals i periodistes especialitzats. D’altra banda, posa tota l’oferta turística dels territoris a disposició del públic en general, el qual aprofita per informar-se de tot allò que els cal, tant per agafar idees, com per planificar les seves vacances i escapades.

Enguany El Garraf hi va ser representat pel Consorci de Turisme del Garraf i Sitges, que van promocionar el conjunt de l’oferta de la comarca amb el recolzament de la Diputació de Barcelona.

Des de l’estand de la comarca, es van atendre les consultes dels visitants que es van interessar principalment per l’oferta turística general de Sitges i els seus voltants, per les possibilitats que ofereix la comarca de turisme cultural i gastronòmic, així com pels seus espais naturals.

En el marc d’aquesta fira es va estrenar la nova edició del Desplegable del Garraf, una publicació genèrica de la comarca que portarà a les fires i es podrà trobar properament a les oficines de turisme.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.