SITGES
09-02-2009 21:36
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
L'alcalde de Sitges Jordi Baijet i el director general de l'ONG ‘Educació sense fronteres', Ignasi de Juan-Creix van signar un conveni dimarts passat on s'acorda la col·laboració per dur a terme el programa de cooperació internacional titulat "Millora la qualitat educativa de nens, nenes, joves i adults a l'Amèrica Central". El projecte es durà a terme a Guatemala, El Salvador, Nicaragua, Hondures, Costa Rica, Panamà, República Dominicana i Haití.
A més, es durà a terme la campanya de sensibilització que es concreta en un programa d'educació per al desenvolupament adreçat a les escoles de la vila i la sensibilització envers l'educació adreçada a tota la població. Pel que fa a l'aportació econòmica, l'Ajuntament en farà una primera de 10.000 euros i en el 2009 i 2010 es compromet a consignar en el pressupost una partida de 10.000 euros anuals.
L'Ajuntament de Sitges entén que la lluita per un món més just i la construcció de societats solidàries, requereix que les administracions locals i la ciutadania organitzada en les entitats solidàries, actuïn de forma concertada per fer possible els canvis socials, polítics i econòmics que poden posar les bases d'unes noves relacions més justes entre els països i les persones.
L' Ajuntament, impulsa la promoció del valor de la solidaritat fortament arrelats a la comunitat, i per això, té en compte el disseny de programes en aquesta línia de forma organitzada i continuada. Educació sense fronteres disposa en l'actualitat de projectes actius a Catalunya, a l'estat espanyol i als països de Centreamèrica amb l'objectiu de contibuir a què l'educació pugui aconseguir un món més just per a tothom.
PUBLICITAT
PUBLICITAT