Vegueria del Penedès

ATLETISME

Guillem Font guanyador júnior de la Mitja Marató de Cunit


VD

16-03-2009 20:06

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L’atleta vilanoví Guillem Font del col·lectiu d’atletes www.atletesvng.org  ha estat el vencedor en categoría júnior de la Mitja Marató de Cunit que es va disputar diumenge passat 15 de març amb un temps de 1h 33min 59seg. El també vilanoví Albert Cladera va entrar segon a un minut i escaig del Guillem. Cal destacar la duresa de la part final del circuit en el que els corredors van haver de realitzar dos voltes de 10,5km en un diumenge molt caluròs.

La presència d’atletes vilanovins va ser molt abundant donada la proximitat d’ambdués poblacions i el millor temps el va marcar Jordi Martí que va entrar en tretzena posició absoluta i sisena de la seva categoria amb un temps de 1h 19min 47seg. Els vencedors absoluts de la prova van ser el marroquí Hassani Ahouchar 1h 09min 48seg i la MªCarmén Auñón Sanz dels fondistas Domingo Catalán amb 1h 23min 15 seg.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.