DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

HOQUEI PATINS

Portugal s'emporta el Torneig de Montreux


Llorenç Mateo

14-04-2009 7:40

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Portugal en derrotar a la Selecció Estatal Espanyola per 3 gols a 1 s'ha emportat el tradicional Torneig de Montreux -Copa de les Nacions, que  com cada any es disputa a la ciutat suïssa de Montreux, i que normalment serveix per preparar les properes competicions europees i mundials i per "rodar" jugadors.

Dir que l'encontre ha estat molt dur, especialment per part de Portugal, que ha presentat un equip fet i dret, mentre que els espanyols han portat al Omnium Sport de Montreux un equip jove, amb vocació de futur.

La primera part ha finalitzat amb avantatge lusitana d'un gol a zero aconseguit per Barreiros en el minut 4, després que la bola hagi estat lleugerament desviada per Bancells.

En la segona part  Neves en el minut 7 incrementava l'avantatge de Portugal, però Adroher en el minut 13, escurçava diferències amb un gran xut  creuat. Però l'alegria ha durat poc, ja que un minut més tard Barreiros feia el tercer i definitiu gol  pels portuguesos.

 

 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.