DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

HOQUEI PATINS

Les noies del Patí, quasi donen la sorpresa a Sant Hipólit.


Llorenç Mateo

19-04-2009 14:34

L'empat a 3 gols deixa el títol en mans del Voltregà, que depen d'ell mateix

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Les noies del Patí han empatat  a tres gols en el partit disputat ahir per la tarda a Sant Hipólit contra el C.P. Voltregà, i malgrat que ambdós equips estan empatats a punts, el gol average afavoreix a les osonenques, i per tant el Patí no sols depend d'ell per obtenir el títol.

L'empat  definitiu per part del Voltregà ha arribat a trenta segons pel final del partit, després de que la Kate aturés un penal en contra.

Pasi el que pasi d'aquí al final, hem de felicitar a les noies del Patí i sentir-nos orgullosos d'elles.

 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.