PUBLICITAT
SITGES
11-05-2009 22:39
El col·lectiu d'adults, sèniors i gent gran tindrà l'oportunitat d'apuntar-se a les caminades a Les Masies de Ribes, La Trinitat, El Montegre i Mas Maiol, a on s'oferirà una arrosada. També, podran gaudir d'una de les novetats del programa, un curs de Sevillanes impartit per Sílvia Cuesta i de les sessions dirigides de gimnàstica.
Aquestes activitats estan pensades per fomentar la relació entre les persones integrants del grup i facilitar d'aquesta manera una major sociabilització entre elles alhora que es segueixen amb l'activitat física. Actualment, la Regidoria ofereix de forma gratuïta la possibilitat de visitar com es treballen en les diferents sessions.
Programa de l'Esport Escolar
Els escolars podran gaudir de diferents programes esportius municipals, com els Minijocs de futbol i atletisme, les activitats aquàtiques a la Piscina Municipal, un torneig de Voleibol que agruparà a quatre instituts de la província, les trobades de Korfbal dels alumnes de 5è i 6è de Primària, la final del torneig comarcal de Badminton o la Festa de l'Esport, impulsada per la Diputació de Barcelona.
El regidor d'Esports, Rafael Roig, expressa “la satisfacció de la Regidoria pel programa d'activitats” i destaca “el gran volum d'usuaris de les mateixes”. Per la seva part, el regidor d'Educació, Javier Fernández, recorda la importància de la pràctica de l'esport en edat escolar.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT