DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SANT PERE DE RIBES

Juan Carlos Borrego guanya el 21è Premi de Novel·la Breu amb un thriller


VD

13-05-2009 23:24

L'escriptor de Roquetes del Garraf ha presentat la seva primera la seva novel•la titulada Cafè amb sal

El guanyador dels 4.000 euros amb què està dotat aquest premi que concedeix l’Ajuntament de Mollerussa i al qual han concursat vuit originals, és president del Grup d’Investigadors de les Roquetes del Garraf i dins aquest grup ha escrit diferents guies de senderisme com El Garraf: 21 rutes de senderisme (2001), la Guia de camp dels arbres i arbustos del Garraf (2004) o 139 recetas de la cocina tradicional de Casarihe (2005). També ha escrit El Garraf i la marina penedesenca (2003) i L’Ordal i la depressió penedesenca (2004), les dues publicades per l’editorial Piolet. Juan Carlos Borrego també és col•laborador de la premsa comarcal i de les revistes especialitzades Descobrir Catalunya, Vertex (FEEC) i Collado Sur de la Federación Andaluza de Montañismo. Actualment prepara la guia titulada 18 excursions pels castells de la frontera sud del comtat de Barcelona i el Penedès.

Pel que fa a l’accèssit dotat amb 1.000 euros, el jurat ha decidit enguany deixar-lo desert al considerar que cap dels originals presentats tenia la qualitat suficient per merèixer el premi. El jurat d’aquesta vint-i-unena edició del Premi Literari de Novel•la Breu “Ciutat de Mollerussa” esta composat per Josep Borrell, Màrius Blàvia, Sebastià Serrano, Carme Vidal i Josep Maria Gasset. Cal recordar, també, que l’obra guanyadora d’aquest premi serà publicada en la seva primera edició per Pagès Editors.

El veredicte es va donar a conèixer en un acte literari que va tenir lloc el passat divendres dia 17 al Centre Cultural i que va comptar amb l’actuació del Teatre de Butxaca, que va posar en escena Amb música ho escoltaries potser millor acompanyats al piano per Jordi Cubirò i al violí per Mar Aldomà, tots dos professors de l’Escola Municipal de Música de Mollerussa. El guanyador va arribar tard a l’acte al veure’s afectat per les obres a l’autovia però va poder participar al sopar posterior amb els membres del jurat.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.