DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Vilanova presenta 160 invents a la novena edició de Galàctica, que s'inaugura demà


L'Hora

04-09-2002 7:08

La mostra, que es fa al Pavelló Poliesportiu del Garraf, preveu rebre entre 12.000 i 15.000 visites fins diumenge

La fira avança vers la internacionalització i creix l'interès empresarial per l'aplicació pràctica dels projectes Al Pavelló Poliesportiu del Garraf es fan els darrers preparatius per obrir demà a les dotze del migdia la novena edició de Galàctica, que es clourà diumenge. La Fira Internacional d'Invents i Noves Patents arriba enguany amb les millors perspectives possibles: s'hi presentaran 160 innovacions i s'espera rebre entre 12.000 i 15.000 visitants. L'Associació d'Empresaris del Garraf (ADEG) coordina la gestió del certamen, que confia arribar a les cotes més altes de qualitat i consolidar-se com la principal fira d'invents de l'Estat espanyol. Es preveu que aquesta edició sigui també la de màxima projecció internacional: la pàgina web ha rebut consultes de 59 països.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.