DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

L'Hora del Garraf varia a partir de dimarts l'ordre de les seccions per fer més àgil la lectura


L'Hora

07-09-2002 11:55

Les informacions de caire general d'El Punt Catalunya s'integren com a més paginació

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

L'Hora del Garraf presentarà a partir de dimarts un nou ordre de les seccions informatives i d'opinió del diari amb l'objectiu de fer més àgil la lectura. Totes les seccions d'informació general que fins ara s'agrupaven en el quadernet d'El Punt Catalunya s'integren a la paginació de l'Hora com a seccions pròpies. La notícies locals continuaran ocupant les primeres planes i la informació de serveis -agenda, cinemes, el temps i la televisió- aniran a les últimes.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.