DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Vilanova crearà circuits urbans perquè hi circulin amb preferència les bicicletes


L'Hora

12-09-2002 7:08

L'Ajuntament ha preparat una sèrie d'activitats dins la Setmana de la Mobilitat Sostenible


L'Ajuntament de Vilanova presentarà la setmana vinent, coincidint amb el Dia sense cotxes, una sèrie de rutes amb bici per la ciutat per tal de fomentar l'ús d'aquest mitjà de transport al centre urbà. Les rutes estaran exposades al vestíbul de l'Ajuntament i podrien entrar en funcionament a finals d'aquest any o principis del vinent. Es tracta de rutes senyalitzades no exclusives per a bicicletes -hi podrien circular igual els cotxes- tot i que s'aguditzaran les restriccions de velocitat i s'especificarà que les bicicletes hi tenen preferència. De moment, es proposen dues rutes, de nord a sud i d'est a oest, i viceversa.


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.