CANYELLES
18-02-2010 20:25
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
En aquest sentit, l’Ajuntament de Canyelles vol acostar-se a aquest objectiu i, per aconseguir-ho, ha facilitat al personal tècnic els mecanismes necessaris per utilitzar la Plataforma Electrònica de Contractació de les Administracions Públiques (PECAP).
Aquest nou mecanisme està en funcionament des del passat 5 de febrer i permetrà gestionar més eficientment les accions de compra de bens i serveis que realitzi l’ajuntament i produir un estalvi en aquestes accions i, per tant, en el pressupost global.
La PECAP és una eina a Internet dirigida a totes les administracions públiques, especialment a l’administració local, que facilita la comunicació i la transmissió d’informació entre les administracions públiques i les empreses. Proporciona a les Administracions Públiques un ampli directori de proveïdors i permet realitzar electrònicament tres accions de compra; compra per catàleg, la sol·licitud de pressupost o gestió d’ofertes, i la subhasta o negociació on-line.
Alguns dels avantatges que proporciona PECAP són la transparència, incrementar la competència i l’eficiència en els mercats de contractació pública, comparar ofertes, o facilitar establiment de polítiques corporatives de compra.
PUBLICITAT
PUBLICITAT