Vegueria del Penedès

FUTBOL

Guanya la fe


TONI MUÑOZ

05-05-2010 0:46

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L'equip sitgetà jugava un dels partits més seriosos del campionat al Municipal d'Aiguadolç. Durant la primera part el Suburense va patir dues baixes, la lesió del davanter Dani Lozano i la del defensa Candel.

Els locals van saber defensar en tot moment, tot i així el marcador el va encetar l'equip contrari, marcant el 0 a 1 desfarable pel Suburense, ja en el minut 20. El Penya Barcelonista Anguera es posava per davant gràcies a una falta treta des de la banda dreta de l'atac i rematada per un defensa, Ruben.

Al minut 30, després d'una falta, la pilota va quedar sense amo dintre de l'àrea petita i Rosell va acabar d'encaixar-la. Amb això s'aconseguia l'1 a 1. La segona part va arribar i no va faltar l'emoció. El gol sentenciador va arribar al 77 a mans d'Ignasi Catells, que posava un 2 a 1 al marcador. Un 2 a 1 que feia guanyar els 3 punts lluitats fins al final.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.