DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Nova imatge de la façana de l'hospital Sant Antoni.


L'Hora

02-10-2002 7:58


La façana de l'hospital de Sant Antoni de Vilanova té des de principi de setmana una nova imatge. S'està pintant una part de l'entrada principal de l'hospital, la que coincideix amb la part vella del centre sanitari. Aquesta part, que fa cantonada amb el carrer Sant Magí i la plaça de Sant Josep, s'està rehabilitant des de fa alguns mesos. La zona correspon al que era antigament l'entrada de l'hospital. A més d'això, també s'està construint al centre hospitalari una cafeteria que podria estar enllestida al principi del 2003, un servei que encara no tenia el Sant Antoni.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.