Vegueria del Penedès

CANYELLES

El nou Ecijove ja està en marxa


VD

11-08-2010 22:55

Les obres, que es van iniciar a mitjans de juliol, està previst que finalitzin a finals de setembre

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Les obres de rehabilitació de l’antiga escola per encabir-hi l’Espai Cívic Jove ja estan en marxa. Es van iniciar a mitjans del mes de juliol i, segons la previsió, finalitzaran a finals de setembre. El projecte, amb un cost de 70.000 euros, va a càrrec dels Fons Estatals per aquest 2010, a través del qual, s’ha pogut ocupar a dos treballadors de la construcció que es trobaven a l’atur. Un any més, l’Ajuntament ha adjudicar l’obra a una empresa canyellenca, ajudant així, a la recuperació del sector dins el món local.

El projecte consisteix en la construcció de dos lavabos nous, una coberta de 30m2 annexa a l’escola per encabir-hi un ping-pong, la remodelació de l’entrada de l’edifici com a espai d’exposició, una nova il·luminació, i un rentat de cara de l’exterior de l’edifici amb un nou color. El projecte també proposa la participació juvenil per pintar un mural o grafit de decoració en una de les parets exterior. Per tant, s’adequa l’accés i es dóna servei extern per poder fer activitats a l’aire lliure sense causar molèsties a la resta dels veïns.

En quan el projecte de gestió de l’equipament, des de l’inici l’Ajuntament ha cregut necessari implicar al jovent en la definició del projecte del nou Ecijove, per fer-los protagonistes de les decisions respecte la planificació de l’equipament, i per augmentar el seu interès per la participació com a procés d'aprenentatge per a la ciutadania activa i de ple dret. Així doncs, es va posar en marxa un projecte juvenil que permetrà als i les joves de Canyelles participar activament en la definició del nou Espai a través, entre altres coses, de la creació de grups de treball específics que s’organitzaran segons les edats dels participants i per àmbits -informació juvenil, lleure i esport, cultura, prevenció, treball i formació-, així com trobades joves generals per a la posada en comú dels acords generats.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.