DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

El primer derbi sitgetà acaba sense gols


L'Hora

08-10-2002 7:38

Empat sense gols en un partit igualat en què la UE Sitges va gaudir de les millors ocasions per marcar


Aiguadolç va tenir força presència d'afeccionats que no es van voler perdre el derbi de la màxima sitgetana. Sitges i Suburense es veien les cares per primera vegada en partit oficial i ho feien, malauradament, en una categoria com és la Segona Regional. Malgrat tot, el partit presentava prou atractius: un Sitges renovat després del descens; un Suburense que venia de guanyar els tres primers partits de lliga; jugadors que han vestit les dues samarretes i l'amistat entre alguns d'ells. A les banquetes, Chechu Soldevila, exjugador del Suburense, a la del Sitges i Dani Pujol, exjugador del Sitges, a la del Suburense. Tots dos tenien clar, però, que volien guanyar, deixant de banda els sentimentalismes i els passats esportius.


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.