DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

El primer derbi sitgetà acaba sense gols


L'Hora

08-10-2002 7:38

Empat sense gols en un partit igualat en què la UE Sitges va gaudir de les millors ocasions per marcar

Vols trobar més fàcilment les notícies d’Eix Diari a Google? Fes d’Eix Diari la teva font preferida a Google i no et perdis l’actualitat del territori.


Afegeix-nos com a mitjà preferit a Google


Aiguadolç va tenir força presència d'afeccionats que no es van voler perdre el derbi de la màxima sitgetana. Sitges i Suburense es veien les cares per primera vegada en partit oficial i ho feien, malauradament, en una categoria com és la Segona Regional. Malgrat tot, el partit presentava prou atractius: un Sitges renovat després del descens; un Suburense que venia de guanyar els tres primers partits de lliga; jugadors que han vestit les dues samarretes i l'amistat entre alguns d'ells. A les banquetes, Chechu Soldevila, exjugador del Suburense, a la del Sitges i Dani Pujol, exjugador del Sitges, a la del Suburense. Tots dos tenien clar, però, que volien guanyar, deixant de banda els sentimentalismes i els passats esportius.


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.