Vegueria del Penedès

CANYELLES

Canyelles celebrarà la tradicional ofrena floral amb l’Himne Nacional de Catalunya


VD

09-09-2010 12:18

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El proper 11 de setembre, Canyelles celebrarà la Diada de Catalunya amb dos actes, un al matí i l’altre a la tarda. Seguint la tradició, per a les 9:15 del matí s’ha organitzat una concentració a la Plaça de l’Ajuntament, davant el monument dels Segadors, per iniciar la pujada a peu al Puig de l’Àliga. Abans de la sortida, però, l’alcalde hissarà la senyera en el mateix monument.

A les set de la tarda i davant el monument dels Segadors es realitzarà l’acte central de la Diada, la Ofrena Floral, amb la presència de les autoritats, l’Hereu i la Pubilla d’enguany, i tot aquell que vulgui ser-hi present. Els primers en fer l’ofrena floral seran els dos representants de les diverses entitats i associacions del municipi. Posteriorment, ho farà cada grup polític i, per acabar, es realitzarà l’ofrena de l’Ajuntament a mans de l’Hereu i la Pubilla 2010 i l’Alcalde de Canyelles, Xavier Robert. Posteriorment, es donarà pas a la lectura del manifest de la mà de l’alcalde.

Per concloure l’acte de celebració, tots els presents entonaran l’Himne Nacional de Catalunya amb l’acompanyament del grup de grallers de l’Havana Xica.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.