Vegueria del Penedès

CANYELLES

Dolores Gómez clou l'exposició Cuida't les dents a Canyelles


VD

13-10-2010 21:50

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L'exposició està especialment adreçada als alumnes de primària de cicle inicial i mitjà: nens d'entre 5 i 8 anys. Per aquesta raó el contingut teòric és molt bàsic i senzill. A més, Cuida't les dents s'acompanya d'una guia que conté fitxes amb propostes directament relacionades amb els continguts de la mostra. D'aquesta manera els nens i nenes poden treballar després a l'aula.

Les exposicions itinerants la Diputació de Barcelona tenen com a objectiu, segons Gómez, «promoure estils de vida saludable» i es cedeixen de manera gratuïta als municipis. Aquestes mostres són una eina de suport per al desenvolupament de polítiques de salut pública locals.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.