CANYELLES
30-03-2011 19:49
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
L'Ajuntament de Canyelles, juntament amb l'AAVV de la urbanització Les Amèriques i l'Associació Dracs de Canyelles, organitzen pel proper diumenge 17 d’abril la II Fira del Troc de Canyelles. La Fira se celebrarà a la plaça Francesc Macià i l'horari d’exposició d’objectes serà de les 9.30h del matí fins a les 14.30 del migdia. Després de l’èxit i la demanda de la primera edició, enguany s’espera la participació de més de 50 expositors, el doble de l’any anterior. Els interessats en participar-hi podran consultar les bases de participació al web del'Ajuntament i inscriure's gratuïtament a l'Ajuntament fins el 13 d’abril. Per aquells que no tindran expositor, poden participar igualment a la fira com a visitats duent els seus objectes per tal d’intercanviar o vendre.
L’objectiu de la Fira és sensibilitzar sobre la vida útil dels objectes i la seva reutilització ja que sovint, quan creiem que un objecte ha deixat de ser valuós per a nosaltres sempre és possible que algú altre el pugui aprofitar. L'activitat consistirà en un mercat d'intercanvi i compra-venda de productes de segona mà que poden ser des de llibres, musica, en els seus diferents formats, vídeos, col·leccions a totes les seves modalitats, mobles o petits electrodomèstics, objectes de decoració, estris de cuina, electrònica en general, jocs, aparells esportius... en definitiva aquells objectes que han deixat de ser-nos útils.
Pel que fa a objectes de grans dimensions que no es puguin transportar -mobles de gran mida, o determinats electrodomèstics- es podran presentar acompanyant la fitxa amb les fotografies que es consideren necessàries.Com a novetat, en aquest espai d’intercanvi i venda de productes de segona mà, els organitzadors han volgut donar un pas enllà i donar cabuda als expositors d’aquells nens i nenes que tinguin ganes de participar. Aquest apartat especial de la Fira és fa perquè aquest col·lectiu també es sensibilitzi que les coses poden tenir una segona vida, i així evitar la compra.El regidor de Medi Ambient, Josep Rodríguez ha explicat que “aquesta és una iniciativa que sorgeix de les entitats i que encaixa amb els objectius mediambientals de l’ajuntament en tant que treballem per la reducció i reutilització dels residus que genera la nostra societat consumista. No es tracta doncs d’una activitat on primi el lucre sinó l’intercanvi i la preocupació ambiental”, ha afegit.
PUBLICITAT
PUBLICITAT