Vegueria del Penedès

CANYELLES

Campionat de Wii Sport al nou Ecijove


VD

13-04-2011 19:54

Vine a practicar esport real i virtual

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L’ajuntament de Canyelles, ha organitzat per aquest dissabte a les cinc de la tarda un campionat d’esport real i virtual amb la Wii Sport, un material del què ara disposa el nou Espai Cívic Jove, inaugurat recentment, i que els joves ja han pogut provar durant aquests primers dies.

Es realitzarà un campionat virtual de tennis taula i de bàsquet, i també campionats reals aprofitant que l’espai compta amb una taula de ping pong i una pista de bàsquet. Aquesta és la primera activitat que s’organitza en el recent estrenat espai i va dirigit per a tots els joves a partir de13 anys. La inscripció és gratuïta i es pot realitzar al mateix Ecijove fins el mateix dissabte.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.