DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Establiments comercials tancats el primer de maig


VD

19-04-2011 18:38

La Direcció General de Comerç de la Generalitat ha comunicat a l'Ajuntament l'obligació de tancament a tots els establiments comercials

El diumenge primer de maig, festivitat del Treball, tots els establiments comercials, inclosos els anomenats 'de conveniència' (botigues de queviures i altres productes amb horari ininterromput de 24h) tenen l'obligació de romandre tancats.

Així mateix també han d'estar tancats els establiments que estan normalment exempts de l'horari general per trobar-se en un municipi turístic, segons la informació que ha fet arribar a l'Ajuntament de Vilnova la Direcció General de Comerç de la Generalitat.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.