VNG
09-05-2011 22:32
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Judit Antolin Studio ha creat la imatge del Festival Internacional de Música Popular Tradicional, en la seva 31a edició, que tindrà lloc a Vilanova i la Geltrú del 15 al 17 de juliol.
L'autora de la imatge s'ha inspirat en les arrels musicals, en els seus orígens, mostrant l'evolució de la música a través de la història i les diferents cultures. Uns inicis que van ser comuns i que suposen un valor afegit a un Festival de trobada internacional.
Arrels que es remunten a les primeres expressions musicals a través de la veu i el cos, com a primers instruments i que, més tard, es van acompanyar de rudimentaris i senzills instruments construïts amb elements de la natura com les pedres, la canya, el fang, les closques o la pell. Instruments que avui encara es mantenen.
Aquests elements i les seves textures es veuen representats en una imatge que, a partir d'ara, es començarà a difondre en totes les accions de promoció i difusió del Festival vilanoví.
PUBLICITAT
PUBLICITAT