VNG
16-05-2011 22:35
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Les persones que utilitzen en el seu mòbil el programari de Windows Phone 7 ja poden subscriure's a les notícies de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú. L'empresa Service 2 Media, representada a l'estat espanyol pel vilanoví Raimon Ràfols, ha desenvolupat una nova aplicació per aquesta plataforma, que permet visualitzar el servei RSS de les notícies municipals.
Fa tot just dues setmanes, coincidint amb el congrés de smartphones Genmob, la mateix empresa va presentar aquesta eina per a la plataforma Android, i també té previst desenvolupar-la per a BlackBerry i iPhone. Per instal·lar-la en el mòbil, cal accedir a aquest enllaç, però es requereix el software de Microsoft Zune.
Windows Phone 7 és un nou sistema operatiu de Microsoft per a mòbils, que s'està començant a implantar. De moment es troba en telèfons HTC i alguns Nokia. Justament la setmana passada, de dimecres a divendres, es va celebrar a l'espai de la tecnologia i les idees de Vilanova i la Geltrú, Neàpolis, un curs intensiu específic sobre aquesta nova plataforma. Els assistents van poder aprendre procediments i tècniques per desenvolupar aplicacions per a Windows Phone 7, com ara jocs, emmagatzematge de dades, animacions, etc.
PUBLICITAT
PUBLICITAT