VNG
16-05-2011 22:38
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Aquesta tarda, de les 19 a les 21.30 hores, s'enregistrarà una seqüència d'un programa de viatges conduït per Antoine de Caunnes, que ja ha fet altres documentals a Tòquio i Berlin i aquest cop se centra a Barcelona i Catalunya. A través de la presència de l'actor vilanoví Sergi López, el documental recollirà també imatge de Vilanova i la Geltrú.
El rodatge es farà a la plaça de Font i Gumà. Això obligarà a tallar al trànsit de vehicles el carrer del Pont. Mentre duri l'ocupació del carrer l'accés al barri de la Geltrú s'haurà de fer des del carrer de la Bonaire, de la Muralla o de Josep Mascaró.
PUBLICITAT
PUBLICITAT