VNG
23-05-2011 22:34
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Els Serveis TIC de la Cambra de Comerç de Barcelona organitzen el proper dimecres, 25 de maig de les 9:15 a les 12:30 del matí a la delegació de la Cambra de Comerç de Barcelona al Garraf, una Jornada Informativa sobre les notificacions i comunicacions electròniques a l’Agencia Estatal de Administración Tributaria (AEAT) i altres novetats tributàries.
Des de l’1 de gener de 2011 la AEAT ha de notificar les comunicacions als obligats tributaris per mitjans electrònics a través del sistema de direcció electrònica habilitada. Per accedir a l'adreça electrònica és necessari disposar d'un certificat de signatura electrònica propi. Els obligats disposen d'un termini de 10 dies naturals per accedir al contingut de la notificació a través de la seu virtual de l'AEAT. Transcorregut el termini s'entendrà refusada la notificació i per tant practicada a tots els efectes.
L’objectiu de la jornada és donar a conèixer les disposicions que afecten a les empreses davant l’AEAT i l’eina per aquests tràmits. La jornada compta amb Luciano A. Losada Suárez, delegat de Barcelona i de Jaume Saura, cap adjunt de Dependència Regional d'Informàtica Tributària a Catalunya, ambdós de l’AEAT. Així mateix, la jornada inclou una sessió informativa sobre certificació digital a càrrec d’Ismael Gómez, delegat comercial de Camerfirma a Catalunya. Cal confirmar l’assistència al telèfon 938 140 875 o al correu vilanova@cambrabcn.org.
PUBLICITAT
PUBLICITAT