DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

L’exposició itinerant 'Tabac i falsos mites' arriba a Vilanova i la Geltrú


VD

24-05-2011 22:51

L'exposició es durà a terme fins el 31 de maig al Mercat de Centre

L’associació espanyola contra el càncer – aecc, Junta Local de Vilanova i la Geltrú, organitza l’exposició itinerant “Tabac i falsos mites” que tindrà lloc, des del dimecres 25 al dimarts 31 de maig, al Mercat del Centre, plaça de Soler i Carbonell. L’exposició té per objectiu explicar quins són els falsos mites del tabac i els efectes positius que té deixar de fumar.

Exposició itinerant:

“Tabac i falsos mites” ha estat elaborada per l’Associació Contra el Càncer - aecc amb la col·laboració del Servei de Medicina Preventiva de l’Hospital Universitari de Bellvitge i la Subdirecció de Salut Pública de La Generalitat de Catalunya.

L’exposició consisteix en 5 plotters amb imatges i informació sobre la temàtica del tabac, concretament tracta els subtemes següents: quins són els seus mites, la seva addicció bioquímica, perquè era necessari regular el consum del tabac en espais tancats, com deixar de fumar, les raons per fer-ho i quins efectes positius aporta.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.