PUBLICITAT
CANYELLES
25-05-2011 22:13
Un any més, Canyelles es suma a la celebració de la Festa de l’Esport que, la Diputació de Barcelona, en cooperació amb els ajuntaments, l'Agrupació Territorial dels Consells Esportius, i diverses entitats esportives, organitzen per a tothom.
Aquest homenatge a l’esport que, enguany celebra la seva desena edició, té per objectiu promoure la pràctica de l’esport i l’activitat física a tota la ciutadania com una eina d’integració, educació i participació, difondre els valors propis de l’esport com l’estil de vida actiu, els beneficis per a la salut, la creació d’hàbits saludables, donar a conèixer l’oferta d’activitats i les entitats esportives del municipi, engrescar la participació del màxim nombre de persones i entitats, així com aconseguir que durant tot un cap de setmana l’esport sigui el protagonista de l’espai públic i les instal·lacions esportives.
Canyelles comptarà novament amb la participació de les entitats esportives del municipi; el futbol, dinamitzat per voluntaris del CD Canyelles i la U.E Canyelles, el bàsquet, dinamitzat pels mestres d’educació física, la petanca, per voluntaris del Club petanca Califòrnia i Palmeres, slot, per la nova entitat ALOY CASC, i l’atletisme, dinamitzat per Paco Ruiz - organitzador de diverses curses populars- També es comptarà amb un nombre important de voluntaris de l’ A.M.P.A de l’escola que prepararan el refrigeri i pinxos de fruita per a tots i totes les participants.
La festa començarà el dissabte a les 10.00h amb les diverses exhibicions programades; hiphop i patinatge de la secció esportiva de l’AMPA, exhibició de Taekwondo, i exhibició de judo amb un club convidat. Els cursos de p3 i p4 realitzaran una activitat de psicomotricitat específica i la resta de cursos - P5 I 1r /2n i 3r/ 4t, 5è i 6è-, a més d’un grup de joves i de famílies, podran fer un tast d’activitats com capoeira i dansa del ventre. Tots els grups practicaran tots els esports i aniran fent rotacions de 15 minuts.
A les 21.00h, des de la pista del casal, està prevista la sortida de la pedalada nocturna amb un recorregut aproximat de 15 km que definirà el club o2sports. Les inscripcions a la pedalada nocturna es faran a través del web de 02sports. Diumenge 5 de juny, el club taekwondo realitzarà exhibicions d’arts marcials de 10 a 11h a la Pista del Casal, i el judo de 11.30h a 12.30h al Gimnàs Municipal. Es farà una entrega de medalles i samarretes.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT