25-10-2002 7:16
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
AVUI DIVENDRES:El temps serà estable i assolellat, encara que al matí hi haurà bandes de núvols alts que enterenyinaran el cel, mentre que la tarda el cel estarà clar o molt poc ennuvolat. La temperatura serà més alta i la màxima voltarà els 21 o 22 graus i humitat en augment. El vent serà de garbí feble al matí i amb cops moderats a la tarda, fent que la mar estigui arrissada augmentant ràpidament a marejol.
DEMÀ DISSABTE:El temps serà esplèndid i assolellat, amb el cel clar arreu de la comarca i durant tot el dia. La temperatura es mantindrà estable i agradable i oscillarà entre els 11 o 12 graus de mínima i els 22 de màxima, amb humitat més alta. El vent serà feble del nord de nit i de garbí al centre del dia, i la mar estarà arrissada amb una mica de marejol a la tarda.
AVANÇ PROPERS DIES
DIUMENGE. Temps estable i assolellat amb el cel clar o poc ennuvolat. La temperatura es mantindrà suau, humitat alta, vent feble amb marinades diürnes. Mar arrissada.
DILLUNS: Sol al matí i intervals de núvols prims a la tarda. Temperatures suaus i humitat alta. El vent serà feble del N de nit i del SW de dia amb mar plana o arrissada.
PUBLICITAT
PUBLICITAT