Vegueria del Penedès

VNG

Els participants a l'EPS exposen els seus treballs finals


VD

12-06-2011 22:43

Els alumnes han estat treballant amb companys de diverses nacionalitats per elaborar el projecte que els ha encarregat una empresa real

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Els estudiants de la quarta edició de l’European Project Semester (EPS), el programa de mobilitat que s’imparteix al Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú, exposaran els seus projectes de fi d’estada durant els propers dimarts 14 i dimecres 15 de juny. Tots ells han estat elaborant aquests treballs durant els últims quatre mesos i ara els hauran de presentar i defensar davant d’un tribunal acadèmic format pel sotsdirector de

Relacions Internacionals del Campus, Jordi Segalàs, els professors de l’Escola que han participat en l’EPS 2011 i els representants de les empreses en què els alumnes han basat els seus projectes.
A més, en el cas de les dues alumnes romaneses que prenen part del programa, també hi haurà lapresència excepcional d’una delegació de la Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi din Iasi.

Concretament, del rector Ion Giurma, la professora Silvia Doina i la responsable de Relacions Internacionals Sabina Saruleanu. A banda de les dues alumnes vingudes de Romania, a la quarta edició de l’EPS també hi han participat joves enginyers d’Estònia, Polònia, França, Alemanya, Suècia, Bèlgica, Holanda i Finlàndia, a més dels sis estudiants de l’Escola que han participat junt amb ells al
programa i, a la vegada, els han fet d’amfitrions.

L’European Project Semester és un programa d’intercanvi per a estudiants d’enginyeria de segon cicle. Els participants han de treballar, durant un semestre, en equips formats per alumnes de diferents nacionalitats per tal de desenvolupar i exposar un projecte proposat per una empresa del sector. L’objectiu és que els treballs tinguin una aplicació pràctica més enllà de l’aula i que els estudiants s’acostumin a treballar en grup, en un ambient internacional i davant de situacions reals.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.