PUBLICITAT
VNG
16-06-2011 22:26
El màster, que és pioner a Catalunya i a bona part de l’Estat espanyol, està dividit en dos postgraus independents (el de Vehicles i operació en serveis ferroviaris i el d’Instal·lacions ferroviàries) que, a la vegada, es divideixen en dos mòduls més cadascun. Això permet als alumnes acabar els estudis en un sol any o en un màxim de quatre.
La titulació està adaptada a les necessitats reals i actuals de les companyies del sector. Això ha estat possible gràcies a l’elevada implicació del teixit empresarial, representat en la docència (el 50% del professorat procedeix d’empreses ferroviàries) i en el consell assessor (integrat majoritàriament per les principals firmes dels sectors ferroviaris català i espanyol). El màster en Sistemes ferroviaris i tracció elèctrica és el primer de les seves característiques en la història centenària de l’Escola.
El Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú i la Fundació Politècnica de Catalunya han fet aquest vespre la presentació del màster en Sistemes ferroviaris i tracció elèctrica en un acte que ha comptat amb la participació del director de la titulació, el sotsdirector del Campus Ignasi Perat, i d'un dels seus coordinadors, l’assessor de Ferrocarrils de la Generalitat Josep Lluís Arqués.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT