VNG
16-06-2011 22:26
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El màster, que és pioner a Catalunya i a bona part de l’Estat espanyol, està dividit en dos postgraus independents (el de Vehicles i operació en serveis ferroviaris i el d’Instal·lacions ferroviàries) que, a la vegada, es divideixen en dos mòduls més cadascun. Això permet als alumnes acabar els estudis en un sol any o en un màxim de quatre.
La titulació està adaptada a les necessitats reals i actuals de les companyies del sector. Això ha estat possible gràcies a l’elevada implicació del teixit empresarial, representat en la docència (el 50% del professorat procedeix d’empreses ferroviàries) i en el consell assessor (integrat majoritàriament per les principals firmes dels sectors ferroviaris català i espanyol). El màster en Sistemes ferroviaris i tracció elèctrica és el primer de les seves característiques en la història centenària de l’Escola.
El Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú i la Fundació Politècnica de Catalunya han fet aquest vespre la presentació del màster en Sistemes ferroviaris i tracció elèctrica en un acte que ha comptat amb la participació del director de la titulació, el sotsdirector del Campus Ignasi Perat, i d'un dels seus coordinadors, l’assessor de Ferrocarrils de la Generalitat Josep Lluís Arqués.
PUBLICITAT
PUBLICITAT