DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

VNG

Nova oportunitat de visitar els refugis de Sant Antoni Abat


Redacció

27-06-2011 19:56

Els dissabtes dels mesos de juliol i agost s'organitzaran dues baixades als refugis amb grups diferents

Vols trobar més fàcilment les notícies d’Eix Diari a Google? Fes d’Eix Diari la teva font preferida a Google i no et perdis l’actualitat del territori.


Afegeix-nos com a mitjà preferit a Google

Vilanova.cat. refugis de Sant Antoni Abat

Aquest és el tercer estiu que el Projecte d'Intervenció Integral del Nucli Antic (PINA) organitza aquesta activitat que té per objectiu donar a conèixer i posar en valor un dels refugis més importants de Vilanova i la Geltrú.

Una de les novetats d'enguany és que les visites dels dies 16 de juliol i 13 d'agost es realitzaran en anglès i en francès, obrint així aquesta activitat al turisme de la ciutat. Aquestes visites concretes s'organitzen en col·laboració amb la Regidoria de Promoció Econòmica.

Les places són limitades i cal inscripció prèvia. Cal tenir present que cada persona no podrà fer més de quatre reserves. La visita s'inicia a la plaça de Sant Antoni Abat

Les inscripcions es poden realitzar a l'Oficina de Turisme (passeig del Carme, s/n, de dilluns a diumenges de 10 a 20 h) i també al punt d'atenció turística La Botiga (carrer de Sant Joan, 31, els dilluns de 17 a 20.30 h i de dimarts a dissabte de 10 a 13.30 i de 17 a 20.30 h).

Per a més informació: www.vilanovaturisme.cat o als telèfons 93 815 45 17 o 93 814 18 18. ..

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.