Vegueria del Penedès

VNG

Commemoració del Dia de l'Alliberament Gai, Lèsbic, Bisexual i Transsexual


Redacció

28-06-2011 13:32

Durant tot el dia hi ha penjada al balcó de l'Ajuntament de VNG la bandera del col·lectiu

Vilanova.cat. Dia de l'Alliberament Gai, Lèsbic, Bisexual i Transsexual

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La presentació de l'acte ha anat a càrrec d'Arianda Llorens, regidora d'Educació, Ocupació, Tecnologies i Societat de la Informació, Infància, Adolescència, Gent Gran i Equitat, mentre que Jordi Torrents, professor de música i president del Comitè d'Empresa de l'Ajuntament de VNG ha estat qui ha llegit el manifest.

El 28 de juny és la data de commemoració del dia de l'orgull o dia de l'alliberament LGBT, per aquest motiu durant tota la jornada al balcó de l'Ajuntament hi és penjada la bandera amb l'arc de Sant Martí, símbol d'aquest col·lectiu.

A banda de la lectura del manifest, aquesta tarda a les 19h, la Sala Noble de la Casa Olivella acollirà la conferència 'Futur dels drets i deures del col·lectiu homosexual' a càrrec de Ricard de la Rosa, advocat de la Coordinadora Gai-Lesbiana de Catalunya.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.