DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

NOTÍCIA

L'AABS de Vilanova i la Geltrú triomfen al Trofeu de l'EBS Cosyns


vd

28-10-2002 19:50

Ahir diumenge 27 d'octubre de 2002, l’equip de competició de l'AABS de Vilanova i la Geltrú va assistir al XIVè Trofeu de les Estrelles, organitzat per l'Escola de Balls de Saló Cosyns, que es va celebrar al Pavelló d’Esports d'Alcover (Tarragona) i que acollia les categories E-D-C-B i A. Totes les parelles de l’Associació d'Amics del Ball de Saló de Vilanova i la Geltrú que van participar al Trofeu van classificar-se en cadascuna de les seves corresponents finals i van obtenir molt bons llocs.

Standards

- Miquel Nuet i Mercè Ferret van ser els CAMPIONS en Sènior 2E i van aconseguir l'ascens a la categoria D

- Els sitgetans, Lluis i Vanessa Chacón també van emportar-se l'OR en en Youth D i van promocionar a la categoria C (la primera categoria nacional d'alt nivell). Amb aquest ascens, els populars els germans Chacón de Sitges, es consolida com la primera parella que sota la direcció de Siscu Pérez (entrenador de l'AABSVNG) està a la categoria C tant de llatins com d'estàndards.

- Xavier Gràcia i Anna Mª Fdez-Llamazares van aconseguir la 5a posició en Senior 2E.

- Jordi Ruiz i Aurora Llopart van classificar-se també en 5a posició en Senior 1E.

- Josue Pistonit i Anaïs Cubillo van ser els 5ens en Junior 2C.

- Santi Calvo i Nereida Pistonit van ser els 7ens en Adult 1C.

Parelles de la comarca: els ribetans, Joel Gonzalez i Ariadna Gil (1r classificats en Junior 1E i ascens a la D)

Llatins

- Els més petitets de l'escola, Miguel Angel Guàrdia i Laia Ruiz van classificar-se en 4a posició a Juvenil E.

- Juanma Pascual i Mª José Ponce van ser també els 4ts classificats a la categoria Senior 1C, esperem que aquesta parella aviat aconseguirà l'ascens a la categoria B i si és així, Pascual i Ponce estaran entre les millors parelles del país en la categoria Senior.

- Jordi Ruiz i Aurora Lopart van haver de contentar-se amb la 8a posició, a només 2 marques de classificar-se per la final.

- Josue Pistonit i Anaïs Cubillo van ser els 5ens a Junior 2B.

- Santi Calvo i Nereida Pistonit van ser els 7ens a Adult 1B.

Parelles de la comarca: els cubellens, Jordi Giraldez i Anna Mª Carné van ser els 5ens en YouthB i els ribetans Joel Gonzalez i Ariadna Gil van ser els 5ens a Junior 2C.

L’Associació d’Amics del Ball de Saló de Vilanova i la Geltrú felicita a totes les seves parelles que van participar en el Trofeu, i esperem que en totes les competicions que queden de la temporada aconsegueixin aquests resultats. ENHORABONA!!!

Associació d'Amics del Ball de Saló de Vilanova i la Geltrú

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.