DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Es repinten les entrades i sortides a la zona de pacificació del trànsit


Redacció

21-08-2011 19:24

El mal estat de la pintura i la poca visibilitat de la senyalització han fet necessari aquest repàs

Ajt Vilanova i la Geltrú. Es repinten les entrades i sortides a la zona de pacificació del trànsit

Així doncs, entre els dies 16 i 18 d'agost s'han repassat les cruïlles següents: carrer dels Picapedrers, a l'alçada del carrer de Tarragona; carrer de Joaquim Mir amb la plaça de les Casernes; carrer de Josep Llanza, a l'alçada del carrer de l'Havana; carrer de la Muralla amb el carrer de la Unió; carrer dels Estudis, a l'alçada del carrer de Tarragona; carrer de Joaquim Mir amb la plaça de les Casernes; carrer de Josep Mascaró, a l'alçada del carrer de Sitges, i carrer de Santa Eulàlia amb el carrer de la Unió. També s'inclou la zona de la rambla de la Pau, per la qual no es pot circular amb vehicle i on a les cruïlles tenen prioritat els vianants.

Aquests punts són els accessos i sortides als carrers de la zona pacificada, que abasta el centre urbà de la ciutat i la Geltrú, on els carrers són majoritàriament de plataforma única i s'inverteix la prioritat dels vianants i bicicletes enfronts dels cotxes.

La zona pacificada està identificada amb una senyalització específica, tant vertical com pintada a l'asfalt, amb color verd. D'aquesta manera, la ciutadania pot veure amb claredat que entren en una àrea de mobilitat preferent a peu i amb bicicleta.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.