La Guàrdia Civil ha desmantellat a Vilanova i la Geltrú una plantlació amb 145 quilos de marihuana que un ciutadà marroquí tenia en una parcel·la. Els agents han detingut l'home, de 45 anys, per un presumpte delicte de cultiu i elaboració de drogues.
Segons informa la Guàrdia Civil, la plantació estava formada per 48 plantes d'uns dos metres d'alçada cadascuna que es trobaven en una finca de la ciutat. També han descobert una habitació d'un domicili annex a la plantació on el detingut havia muntat un hivernacle artificial amb cinc plantes més en el seu interior.
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.