VNG
08-09-2011 15:04
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
L'Escola Municipal d'Art i Disseny de Vilanova i la Geltrú (EMAiD) ofereix diversos tallers, a banda de l'oferta formativa reglada del centre. Aquests cursos són monogràfics i tenen l'objectiu de donar una formació específica a un públic majoritàriament adult, tot i que també se n'organitzen per a infants.
La finalitat dels tallers és adquirir coneixements i tècniques en una disciplina concreta. Així, se n'ofereixen de dibuix artístic, pintura, ceràmica, gravat i estampació, de tall i confecció, i de fotografia digital. Per a nens i nenes, s'organitzen els tallers Art I i Art II, de 6 a 8 anys i de 9 a 12, respectivament.
Així mateix, qui hi estigui interessat pot apuntar-se al Curs preparatori per realitzar les proves d'accés als Cicles Formatius de Grau Superior d'Arts Plàstiques i Disseny. Tota aquesta formació no equival a cap nivell acadèmic oficial.
Els tallers tindran una capacitat màxima de 15 persones. La matrícula és oberta fins al 22 de setembre.
PUBLICITAT
PUBLICITAT